Bel ons servicenummer: 010 - 242 98 81 of Bel Mij Terug

Ma t/m Vrij 09.00 - 21.30 uur

Vragen over EyeMIND

Mocht u specifieke vragen hebben over de service van EyeMIND dan kunt u altijd bellen naar 010 – 242 98 84 of laat u terugbellen. We krijgen regelmatig een aantal specifieke vragen binnen over de service van EyeMIND de veelgestelde vragen hierover hebben wij hieronder voor u geplaatst.

Q:Hoelang bestaat EyeMIND al in Nederland?

EyeMIND bemiddelt sinds 2003 voor ooglaserbehandelingen en lensimplantaties.

Q:Waarom zou ik voor de artsen van de ooglaserkliniek waarmee EyeMIND samenwerkt, kiezen?

De artsen van de kliniek zijn volledig gespecialiseerd in refractieve oogchirurgie. Hierbij hebben ze niet alleen de beschikking over de meest geavanceerde apparatuur maar ze hebben ook veel kennis en ervaring op dit specialistische terrein. (Dr. Bozkurt Şener voert sinds 1992 oooglaserbehandelingen uit). Omdat zij alle behandelmethoden in eigen huis hebben, kunnen ze bovendien nauwkeurig en objectief bepalen welke behandelvorm het beste bij u past. De artsen voeren niet alleen de behandeling uit maar ook het vooronderzoek en de nacontroles. Onze betrokkenheid, ervaring en expertise zijn de voornaamste redenen waarom de kliniek een zeer laag herbehandelingspercentage hebben.

Q:Klopt het dat EyeMIND de behandelingen eerst alleen in Turkije liet uitvoeren?

Inderdaad. Wij waren in 2003 de pioniers op het gebied van medisch toerisme met als specialisatie ooglaseren. Sinds 2008 laten wij de behandelingen alleen in Nederland in de kliniek in Amsterdam uitvoeren.

Q:Waarom zijn jullie gestopt met de behandelingen in Turkije?

In de beginjaren was het prijsverschil tussen Nederland en Turkije voor een ooglaserbehandeling heel groot. Terwijl de kwaliteit gelijk, zoniet beter was dan in Nederland. Wij hebben onze “Turkse prijzen en kwaliteit” naar Nederland gehaald door de geopende kliniek in Amsterdam. Inmiddels zijn de prijzen in Nederland ook flink omlaag gegaan. U hoeft dus niet meer naar Turkije te vliegen om voor een goede prijs de beste behandeling te krijgen.

Q:Passen jullie de Intralase (ook wel genoemd Intralasik / Femtolasik / Femtosecond laser) methode ook toe?

Sinds februari 2006 wordt deze behandeling door de kliniek in Amsterdam uitgevoerd. Voor meer informatie over de opvolger van de LASIK behandeling kijk dan op de FemtoLASIK behandeling pagina.

Q:Waar kan ik terecht voor een vooronderzoek in Nederland.

U kunt voor een vooronderzoek terecht in de kliniek in Amsterdam of onderzoeklocaties in Nijmegen of Düsseldorf ( Duitsland).
LET OP: Als u zachte contactlenzen draagt, dient u ze ten minste twee weken voor het vooronderzoek niet te dragen. Harde lenzen dient u minimaal vier weken voor het vooronderzoek uit te laten. De reden hiervoor is dat contactlenzen invloed hebben op de vorm van het hoornvlies. Het hoornvlies heeft tijd nodig om weer zijn natuurlijke vorm terug te krijgen. De resultaten van het vooronderzoek en de vaststelling van de refractieafwijking van uw ogen dienen uiterst betrouwbaar te zijn. Om deze  dient u zich hier strikt aan te houden. Het gaat tenslotte om úw ogen.

Wilt u een afspraak maken voor een vooronderzoek neemt u dan contact met ons op.

Q:Jullie bieden biedt 100% levenslange zichtgarantie. Wat wordt hiermee bedoeld?

100% levenslange zichtgarantie betekent dat u altijd recht heeft op een herbehandeling. Uw oog is een levend orgaan. Het kan nooit worden uitgesloten dat de sterkte weer terugloopt. Dit wordt regressie genoemd. Overigens, als er regressie optreedt zal deze nooit naar naar uw oude sterktes teruggaan. Tevens ontstaat de behoefte aan een leesbril naarmate we ouder worden ( vanaf de leeftijd van 40-45 jaar ). EyeMIND kan u daarom nooit 100% garanderen dat u de rest van uw leven nooit meer een bril of lenzen hoeft te dragen.

Heeft u nog specifieke vragen over ooglaseren of refractiechirurgie die niet zijn beantwoord? Vul dan het onderstaand formulier in en EyeMIND beantwoordt uw vragen zo spoedig mogelijk. Uw vraag en ons antwoord zullen wij tevens plaatsen onder de juiste categorie. Als u uw Twitter naam achterlaat dan sturen wij als extra service een tweet als wij uw vraag hebben beantwoord.

Stel uw ooglaser vraag